divendres, 18 de desembre del 2009

Recitació

A la clase de comunicació oral , escrita i digital desde fa dues setmanes fem unes recitacions de poemes , escollits per nosaltres mateixos , no tinc al video on surt la meva recitació pero igualment citaré el poema que vaig recitar el qual el seu autor es Salvat Papasseit i es titula :

Deixaré la ciutat

Deixaré la ciutat que em distreu de l'amor,
la meva barca,
el Port
i el voltàmetre encès que porto a la butxaca,
l'autòmnibus brunzent
i el més bonic ocell,
que és l'avió
i temptaré la noia que ara arriba i ja em priva,
li diré com la copa melangiosa és del vi
-i el meu braç del seu coll-
i veurà que ara llenço la stylo i no la cullo,
i em faré el rostre pàl·lid com si fos un minyó
i dirémaliciós:
-com un pinyó és la boca que em captiva.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada