divendres, 4 de desembre del 2009

Els nostres debats!




ELS NOSTRES DEBATS:

Aquest divendres hem fet una sessió de recitació i debats i aquesta setmana jo he fet un dels debats.
Em va tocar fer d'oradora per sorteig i la veritat es que tot i tenir molt estudiat i repassat el que jo havia de dir a l'hora de fer-ho no em va surtir com a mi m'haguès agradat ja que els nervis em van traïr.
el meu grup feia el tema de : Què és millor , les escoles antigues i la seva educació o les escoles d'ara?
el meu grup anava a favor de les escoles antigues , per nosaltres va ser molt difícil haver de defensar un tema el qual no estavem d'acord pero ens vam poder ensortir bastant bé.
El grup a favor de la educació d'abans erem:
Laura Ravell
Anna Sánchez
Laura Vilaró
Mariona Ribas
Ana Velasco
El grup a favor de les escoles d'ara estava format per :
Anna Pou
Àurea Martínez
Cristina Fuentes
Ainara Fernández
Mireia Pérez

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada